گوگل صاحب كشور شد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
ღ نـــفــس ღ
♥ مــگر تــو هوا بودی که در نبــودت اهسته دارم خفه می شوم ؟♥
 
 
یک شنبه 25 تير 1391برچسب:, :: 11:26 ::  نويسنده : nafas

 

 
گوگل صاحب كشور شد!
«گوگل صاحب كشور شد»، بله درست شنيديد، «گوگل» براي خود يک کشور خريد! اين کشور که البته تنها يک جزيره است، قرار است تا ماه آينده به مقر اصلي اين غول رسانه تبديل شود با ما در نگاهي به اين رخداد و جذابيت‌هاي اين جزيره براي گوگل و کارکنانش همراه شويد.

پس از خبرهاي هيجان‌انگيز کمپاني گوگل که اين روزها نام آن را در همه جا مي‌شنويم اين بار خبري کاملا متفاوت و اندکي باور نکردني از اين موتور جستجو منتشر شده است..

گوگل با بررسي چندين جزيره مختلف در نقاط مختلف دنيا، سرانجام جزيره 
Gogooroa واقع در اقيانوس آرام را براي انتقال تمامي مستقلات خود به آن انتخاب کرد.
اين جزيره کوچک و بسيار زيبا، از دو جهت جذابيت ويژه‌اي براي گوگل دارد که مهمترين آنها بدون شک ظاهر خاص اين جزيره است؛ اين جزيره در نگاه از بالا کاملا به فرم حرف G آن هم از نوع بزرگ آن است که براي گوگل بسيار اهميت دارد.

جذابيت دوم اين جزيره که اتفاقا اهميت آن از اولي نيز کمتر نيست، دامنه ويژه اختصاص يافته به اين منطقه در اينترنت است جايي که بر سياق .
us در آمريکا و .uk در انگلستان، به Gogooroa علامت اختصاري .go تعلق مي‌گيرد که اين نيز براي گوگل موفقيت فوق‌العاده‌اي به شمار مي‌رود و از قرار معلوم صفحه اول اين جستجو گر در آينده نزديک به google.go تغيير خواهد کرد.

البته قرار است نام اين جزيره پس از نقل مکان گوگل از 
Mountain View در کاليفرنيا به آن به Googland تغيير يابد.
البته اين پايان ماجرا نيست و جالب است بدانيد که پس از نقل مکان گوگلي‌هاي به اين نقطه از دنيا «اريک اشميت» مدير عامل گوگل رسما بعنوان رييس جمهور Googland انتخاب مي‌گردد و «سرگيي برين» و «لاري پيج» که هر دو از موسسان گوگل محسوب مي‌شوند بعنوان نخست وزير در بخش‌هاي تجارت خارجي و تکنولوژِي اين کشور مشغول به کار مي‌شوند!

خبر جالب ديگر در اين زمينه، شنيده شدن نام «بيل گيتس» به عنوان وزير تحقيقات، توسعه و رقابت است که البته تلويحا توسط جناب گيتس با اعلام آن‌که به شنا علاقه‌اي ندارد و کوهستان را ترجيح مي‌دهد رد شده است.
زيبايي‌هاي اين جزيره همانند ديگر نمونه‌هاي آن در اقيانوس آرام، وصف‌ناشدني است و لذتي که کارمندان گوگل از بودن در اين جزيره احساس مي‌کنند، غير قابل تصور است اما جذابيت‌هاي ديگري که پيرامون اين جزيره براي گوگلي‌ها بوجود خواهد آمد قانوني است.

از هم اکنون به روشني در رابطه با آن صحبت مي‌شود و آن نيز رويايي به نام نپرداختن ماليات در اين جزيره است و گوگلي‌ها مي‌توانند با درآمد افسانه‌اي خود تا مي‌توانند زندگي را به کام خود شيرين کرده و يک سنت ماليات نيز نپردازند (البته لذت اين امر براي ما که نمي دانيم ماليات چه درختي ست قابل درک نيست).
در اين جزيره براي هر گوگلي خانه‌اي رويايي ساخته مي‌شود که گذشته از موارد معمول حتما بايد داراي يک آکواريم بزرگ در خانه و يک ماهي گرمسيري بروي ميز کار باشد.

همچنين هر گوگلي مي‌بايست حداقل 
۲۰ درصد از زمان کارکرد روزانه خود را به ماهيگيري اختصاص دهد و حتي قرار است کلکسيوني از ماهي‌هاي زيباي صيد شده از اين منطقه به نمايش گذاشته شود.

غذاي اصلي ساکنان 
Googland ماهي خواهد بود که منبع سرشاري از فسفر و امگا ۳ بوده و در سر ذوق آوردن اهالي گوگل و افزايش هوش آنها موثر خواهد بود، استراتژي که گوگل در رقابت با ساير رقبا بروي آن حساب ويژه‌اي باز کرده است و بلاخره گوگلي‌ها در اين منطقه به تمرين رقص‌هاي ساکنان محلي اين ناحيه نيز خواهند پرداخت.

اما شايد اولين سؤالي که پس از خواندن سطور فوق به ذهن خطور مي‌کند چگونگي نگه داري 
۱۵۰۰۰ سرور و ديتا سنتر گوگل در اين جزيره کاملا مرطوب و خاص است.

پاسخ به اين سؤال بر بهت خوانندگان کاملا مي‌افزايد چرا که گوگل قصد دارد تمامي سرور‌هاي خود را در زير آب و در يک تالاب داخل جزيره قرار دهد امري که گذشته از مسائل فني دلائل امنيتي فراواني نيز دارد از جمله آنکه دسترسي به اين بخش تنها از طريق غواصي در زير آب امکان پذير است.
ديگر اخبار بدست آمده از اين گزارش حاکي از آن است که گوگل به دنبال خريد پنج جزيره ديگر به شکل‌هاي O O G L E در پنج قاره جهان است که بدين ترتيب و با عملي شدن اين رويا نگفته پيداست که چه اتفاقي براي ديگر رقباي گوگل خواهد افتاد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


چه تقابل عجیبی ست ... به دنیا می آییم ولی به آخرت می رویم ؛ آری برای رسیدن به آخرت باید از دنیا گذشت ...
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
ای بلا می خوای تبادل لینک کنی؟پس منو با اسم ღ نـــفــس ღ و آدرس breathing.LXB.ir لینک بکن و بعد مشخصات خودتو توی وبم بنویس .اگه لینک من تو سایتت باشه لینک تو هم تو وب من قرار میگیره.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 264
بازدید کل : 42482
تعداد مطالب : 83
تعداد نظرات : 44
تعداد آنلاین : 1




بازی آنلاین پرندگان خشمگین
کد بازی آنلاین